Tuesday, September 16, 2008

Penantian kian tamat..

pada satu petang yg panas terik,besama2 dgn letih berpuasa..aku mendapat pggilan drpd Computer Systems Advisors (csA) yg mengatakan aku bejaya dan bepeluang bekije dgn mereka.Perrrrrrrrghhhhhh...Alhamdulillah..Skang ni aku sdg tggu offer letter dr diorang dan maybe aku setat kije lepas raya@sebelum raya..Tapi aku bagitau diorang and mintak setat lepas raya utk bg aku masa cari umah sewa...Insya'allah bila2 pun aku dah ready utk di bambu di tempat kije.Almaklumlah aku ni bkn pandai sgt..cuma rajin je..huhu..

Skang aku akan mencari umah sewa dulu sementara tggu surat tawaran..Ape2 pun aku mau besyukur pd Allah dan beterima kasih pd semua pihak yg telibat secara lansung dan tak lansung sepanjang proses ini..Jasamu sume akan ku kenang dan aku doa pada Allah agar kita semua berada di bawah lindungan-NYA..Amiiiiin..

9 comments:

  1. waaa...im first to comment...congratulations beb....ko keja leklok..walopn lobang idung mu kembang...tp aku sure...time boss ko naik angin nnt lagi m=kembang idung nya....wahahaha....

    p/s: ada keja kosong tak??hehe....leh selit satu nama ke??:D..

    ReplyDelete
  2. tahniah cik hadri...nie kerja kat mn? kl ke?

    ReplyDelete
  3. Saye bekije di kL.sdg tggu surat.syahdu gak nak tau bila mau setat.huhu..suspen jerr..

    ReplyDelete
  4. dok rumah azan ke? kalau dok, habis la epul kena liwat dgn kau..heheh

    ReplyDelete
  5. epul??aku bukan mcm budak2 umah berlian yg layan lelaki ini mcm anuar zain.Kami geng mesjid hanya tahu beribadat menghadap ALLAH sahaja di samping menuntut ilmu..

    ReplyDelete
  6. hahaha....poyo la kau ni...bdk taman berlian 2 kali lebih baik dari bdk masjid simpang tiga, melati & taman minang tau...heheheh

    kau nak menyewa rumah kat mn?

    ReplyDelete
  7. aku masih lagi tggu offe latter dri CSA tu.aitu baru dpat call aje..mane2 nyewa pun bole..jnji bukan di kawasan BN.hahaha..

    ReplyDelete
  8. area umah ko tu bkn kawasan BN....selangor negeri PR.hehehee

    ReplyDelete
  9. hahaha..ke arah MALAYSIA BARU!!!Horrrayyyy Takbiiiiiir..

    ReplyDelete

Silakan Laser Saye...