There was an error in this gadget

Sunday, May 31, 2009

Kotakan Janjimu Wahai Lelaki!!!!!!!!!!!!!!!

Salam...jupe lagi!!!!
Minggu ni kawe penat sikit sbb banyak bejalan2.
Mula dari KL ke seremban ke pilah ke bahau ke bera ke segamat ke tangkak...
Pastu kenduri kawin sepupu aku plak (Hidir).Kompang lagi,silat pulut lagi,
balas pantun,kuda kepang,zapin,andam,cameraman,pengapit pempuan...hehehe..
Semuanyer aku...DJ pun aku...aduyaaaaaaaaaaaaaaaaaaai penat!!!!

Skang dah sampei semula ke KL..menanti Isnin menjelma.Kije kije kije..
Bila la mau tgk terminator ek...Aitu dah tgk Angel&Demon,Star trexzzzz...
Kenapa kiter semua tak tgk film Bohsia ek????

Aku pun dah lame tak besenam bemain putsal.Si jelai ajak laast week aku
dah plan balik tangkak plak.Dah lame tak beraksi besama2 rakan sejawat..

Aku sdg memblog dari bilik menanti waktu tido.Aku suka tido awal sbb
takmau menyesal bila bgn pagi nanti terasa tak cukup tido plak.
lagi2 kalo kije lebih masa,lagila sesal tak sudah..hehehe

saat ni mata kawe dah ngantok tak tebendung...huhuhu..
harap2 pas ni dpt la memblog tiap hari sebelum tido.
kasi muhasabah diri sikit.hehehe...
Jom tido...

Tak baiiiiiiiiiiiiiiiiiiiik tau...XoXo..

Friday, May 15, 2009

"Bercinta....Aduyyyyyaaaaaai......"



Bercampur baur...
Sebenanyer takde idea nak menulis kali ni.
Kepenatan kije buat kawe berperasaan sbegini rupe.
Datang idea nak menulis lirik lagu...
Terimalah..."Bercinta"

Benarkanku tuk berbicara..
bicara terus ke hatimu..
hati yang penuh rasa ragu..
jangan terus pergi tanpa mendengar ku..
begitu mudah untuk kau terus berlalu..nanti dulu..
berikanlah waktu untuk aku..untuk kamu..

Ingatkah lagi waktu kau bersamaku..
kaku aku melihat mu..
lidah kelu sedangkan aku mahu kau tahu..
aku cinta padamu, benci padamu, cinta padamu..

Ke tepi lihat ku berlalu..
pasti itu yang terbaik untuk ku..
tiada lagi mahu ku tahu..
tentang hidup kamu..tentang mati kamu..
aku tahu engkau tahu apa yang mataku tahu..
apa yang kau tunggu mahu aku buka pintu..

Sakitnya aku membenci kamu..
sakit lagi mencintaimu..
dan aku pergi tapi kembali..
benci aku mencintai dirimu..
ku benci..?kamu...?
aku cinta..?kamu..?

Ini jelah yg temampu aku tulis kali ni..

Friday, May 1, 2009

Sebulan menyepi....TANGKAK makin maju????


Ape kabar semua penduduk kampung Tualang Tiga?????
Yg belakang tu bule nyalakan lighter,angkat cermin,angkat tayar...
Kasik saye nampak sikiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit!!!!!!!!!!!!!!!!
Ramai2 bersorak!!!!Terimalah lagu terbaru saye...."Rendang Tak Berbuah 2 Kali...."

Itulah xtvt aku tiap mggu sebenanyer.Mengadakan konsert jelajah British bersama2 rakan2 penjenayah dan peragut...

Mggu ni dan detik ni aku berada di TANGKAK...Jadual dah di atur penuh oleh kaum2
dan puak2 aku yg masih lg bermastautim di tangkak ni.En. Fakhrul anuar dan En.Raja Hazimin tlh menyusulkan perlawanan putsal pd mlm ni(JUMAAT).Aku setuju.

Esok plak kami becadang menonton wayang..Kami telah konpius untuk memilih samada menonton film BOHSIA(Faizal Yusof tuuuuu hero...) atau Wolverine Origins(Hugh Jackman wooooooooooooo).Keputusan akan di buat apabila tiba di GSC Melaka tuh.
Hero2 yg mantap utk film2 tu,membuatkan kami konpiuuuuuuuuuuuuuus(unsur gay di situ...Jgn mudah tepengaruh).

Before that,tghari sok ade kije kawin kat Parit Raja.Anep rakan sekije sewaktu aku praktikal di Advance pact akan bekawin esok.tahniah2..Ade duit bole la kawiiiiiiiiiin.....huhuhuhuhu...

Brita bola plak ek...Hujung season makin hampir.Klinsman di pecat.Real megejar rapat barcelona.Man Utd,Chelsea,Liverpool,Arsenal still berperang demi kejayaan masing2..
huhuhuhu...Sakit kepala la plak...migrain ni...Kepada peminat2 saye..tataplah gambar terbaru saye di atas.Tak shooting skang ni..tu yg sempat simpan rambut..Jgn rindu lebih2 ye...

Tak baiiiiiiiiiiiik tau....