Wednesday, March 18, 2009

"Antara Jambangan Bunga dan Lelaki Berjambang"

Hai kawan2..mlm ni terasa nak menulis plak..
mggu ni aku kije mlam.so,putaran enzim aku pun jadi
kurang normal.Mlam bejaga,siang tido..mcm pak guard
pun ade gak.cuma bezanya pada tangga gaji jek..
mata pun lebih lebam dr pak guard.sampai ade yg berkata
"hei awak ni mcm keturunan arab lah..."
hehehehe...rasenyer mcm dah merapu nih.ketika ini aku
dlm keadaan mengantuk tp masih waras lg.

sambil menaip ni aku tgk movie Underworld 3.beli dvd plak
walopun dah tgk kt wayang.pastu nak melengkapkan trilogy film
ni.aku beli semula dvd underworld 1 and 2.
Ini koleksi original kedua aku selepas Lord Of the Ring.
Film2 mcm ni mmg aku suka sbb pelakon dier bukan farid kamil.
hehehe....I'm sorrry...huaaaaaaaaaaa!!!!!!

dah lama jugak aku dah bercerita pasal bolasepak..kalo nak
ikutkan skang ni dah hampir penghujung musim.masa mula2 blog
aku ni tercipta pun season baru nak stat.ade ramalan aku yg tepat,
ade yg kurang tepat.ape2 pun kita tggu jek hujung season ni.
kita tgk sape yg berkuasa.


takat ni jela karya tulisan aku.nanti taip lebih2 takut kena
naik mahkamah plak.Skang ni bukan bule bersuara sangat..
tuuuuuuuuuuuuuuuuuuut...hehehe..moga bejumpa lagi....
Tak baiiiiiiiik taaaaaaaaaaaaaaaauuuuuuuuuu.

No comments:

Post a Comment

Silakan Laser Saye...