Tuesday, September 8, 2009

Pengalaman pertama..

Ape yg membuatkan kiter happy??

Setelah aku melalui pengalaman pertama ni,baru aku tau banyak perkara yg bole membuatkan aku happy.Sambil aku menaip blog ni di temani klips video gavin rossdale(forever you may run).
kadangkala kiter kena kejar ape yg kiter mau.jgn biarkan ia lari..mungkin inilah kegembiraan yg paling dasyat utk kite..aku dah mengalaminyer..aku dpt sesuatu yg membuatkan aku happy..

Ape yg kiter mau sebenarnyer...??
Ini adlah sesuatu yg aku belum capai lagi..aku blum puas???aku blum dpt ape yg aku mau.
Aku rasa mcm tak logik jek ape yg aku mau ni..aku blum ade pengalaman pertama mendapatkan ape yg aku mau..sampai biler harus menunggu??

Aku sdg tertekan...hehehe...tp aku bersyukur banyak dgn ape yg ade skang ni.cume aku kdg2 takde masa utk diri sendiri dan meggembirakan diri sendiri..i need time..lalu aku pun duduk di bawah pohon yg hanya tinggal ranting ni...tak baiiiiiiiiiiiiik tau..






1 comment:

  1. ko ni..kene la sabar..
    sabar tu separuh daripada iman la ngek!
    xyah nk mengeluh or dok fikir bende2 mcm ni..
    wat relaxsss je (ayat uppa aku!)
    hehehe
    we go with the flow~
    layannnn~

    ReplyDelete

Silakan Laser Saye...