Sunday, June 7, 2009

Lemas dan Merimaskan...




Aku di opis di kala ini.Menaip blog..Jam dah 2am..
Rase nak pulang jek..minggu ni aku sakit gg laa.Tak tahan di buatnyer..
Tadi b4 pg opis aku pg makan kat pencala as usual.Tgh makan tu ade plak pengemis india..ape dier cakap pun aku tak paham sgt.Tp dier ckap melayu la..maybe dier nak duit kot..aku buat taktau jek.dier pun duduk jek kat meja aku dgn selambernyer..
Nak dijadikan ceriter,aku tak bejaya menghabiskan nasik goreng ikan masin yg di order tu disebabkan kesakitan geraham bongsu aku ni..Lalu aku pun sedekah la kat india tu.Nampak hepi jek beliau.Bekali2 dier beterima kasih pd aku..Aku senyum jek..
Rezeki dier mlam ni...aku pun bayar and gerak ke opis..

Skang ni dah time mau belah ni...janganla ade call pagi2 bute nanti.Time aku kat opis senyap jela pulok..huhuhu..

Muge bejumpe lagik...Tak baiiiiiiiiiiiiik tau....

No comments:

Post a Comment

Silakan Laser Saye...