Sunday, May 31, 2009

Kotakan Janjimu Wahai Lelaki!!!!!!!!!!!!!!!

Salam...jupe lagi!!!!
Minggu ni kawe penat sikit sbb banyak bejalan2.
Mula dari KL ke seremban ke pilah ke bahau ke bera ke segamat ke tangkak...
Pastu kenduri kawin sepupu aku plak (Hidir).Kompang lagi,silat pulut lagi,
balas pantun,kuda kepang,zapin,andam,cameraman,pengapit pempuan...hehehe..
Semuanyer aku...DJ pun aku...aduyaaaaaaaaaaaaaaaaaaai penat!!!!

Skang dah sampei semula ke KL..menanti Isnin menjelma.Kije kije kije..
Bila la mau tgk terminator ek...Aitu dah tgk Angel&Demon,Star trexzzzz...
Kenapa kiter semua tak tgk film Bohsia ek????

Aku pun dah lame tak besenam bemain putsal.Si jelai ajak laast week aku
dah plan balik tangkak plak.Dah lame tak beraksi besama2 rakan sejawat..

Aku sdg memblog dari bilik menanti waktu tido.Aku suka tido awal sbb
takmau menyesal bila bgn pagi nanti terasa tak cukup tido plak.
lagi2 kalo kije lebih masa,lagila sesal tak sudah..hehehe

saat ni mata kawe dah ngantok tak tebendung...huhuhu..
harap2 pas ni dpt la memblog tiap hari sebelum tido.
kasi muhasabah diri sikit.hehehe...
Jom tido...

Tak baiiiiiiiiiiiiiiiiiiiik tau...XoXo..

No comments:

Post a Comment

Silakan Laser Saye...