Friday, May 15, 2009

"Bercinta....Aduyyyyyaaaaaai......"



Bercampur baur...
Sebenanyer takde idea nak menulis kali ni.
Kepenatan kije buat kawe berperasaan sbegini rupe.
Datang idea nak menulis lirik lagu...
Terimalah..."Bercinta"

Benarkanku tuk berbicara..
bicara terus ke hatimu..
hati yang penuh rasa ragu..
jangan terus pergi tanpa mendengar ku..
begitu mudah untuk kau terus berlalu..nanti dulu..
berikanlah waktu untuk aku..untuk kamu..

Ingatkah lagi waktu kau bersamaku..
kaku aku melihat mu..
lidah kelu sedangkan aku mahu kau tahu..
aku cinta padamu, benci padamu, cinta padamu..

Ke tepi lihat ku berlalu..
pasti itu yang terbaik untuk ku..
tiada lagi mahu ku tahu..
tentang hidup kamu..tentang mati kamu..
aku tahu engkau tahu apa yang mataku tahu..
apa yang kau tunggu mahu aku buka pintu..

Sakitnya aku membenci kamu..
sakit lagi mencintaimu..
dan aku pergi tapi kembali..
benci aku mencintai dirimu..
ku benci..?kamu...?
aku cinta..?kamu..?

Ini jelah yg temampu aku tulis kali ni..

2 comments:

Silakan Laser Saye...