Friday, May 1, 2009

Sebulan menyepi....TANGKAK makin maju????


Ape kabar semua penduduk kampung Tualang Tiga?????
Yg belakang tu bule nyalakan lighter,angkat cermin,angkat tayar...
Kasik saye nampak sikiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit!!!!!!!!!!!!!!!!
Ramai2 bersorak!!!!Terimalah lagu terbaru saye...."Rendang Tak Berbuah 2 Kali...."

Itulah xtvt aku tiap mggu sebenanyer.Mengadakan konsert jelajah British bersama2 rakan2 penjenayah dan peragut...

Mggu ni dan detik ni aku berada di TANGKAK...Jadual dah di atur penuh oleh kaum2
dan puak2 aku yg masih lg bermastautim di tangkak ni.En. Fakhrul anuar dan En.Raja Hazimin tlh menyusulkan perlawanan putsal pd mlm ni(JUMAAT).Aku setuju.

Esok plak kami becadang menonton wayang..Kami telah konpius untuk memilih samada menonton film BOHSIA(Faizal Yusof tuuuuu hero...) atau Wolverine Origins(Hugh Jackman wooooooooooooo).Keputusan akan di buat apabila tiba di GSC Melaka tuh.
Hero2 yg mantap utk film2 tu,membuatkan kami konpiuuuuuuuuuuuuuus(unsur gay di situ...Jgn mudah tepengaruh).

Before that,tghari sok ade kije kawin kat Parit Raja.Anep rakan sekije sewaktu aku praktikal di Advance pact akan bekawin esok.tahniah2..Ade duit bole la kawiiiiiiiiiin.....huhuhuhuhu...

Brita bola plak ek...Hujung season makin hampir.Klinsman di pecat.Real megejar rapat barcelona.Man Utd,Chelsea,Liverpool,Arsenal still berperang demi kejayaan masing2..
huhuhuhu...Sakit kepala la plak...migrain ni...Kepada peminat2 saye..tataplah gambar terbaru saye di atas.Tak shooting skang ni..tu yg sempat simpan rambut..Jgn rindu lebih2 ye...

Tak baiiiiiiiiiiiik tau....

4 comments:

  1. ape yg ko merapek ni labu???hahaha..
    eiii..ko GAY gak eh? takot aku!

    ReplyDelete
  2. Ko takut GAY @ lelaki??
    GAY tak merogol pompuan.
    Lelaki merogol pompuan.
    huhuhu...

    ReplyDelete
  3. tak malu ka eda??
    hehehe..
    sila jgn tinggalkan bau..
    lalalalala...

    ReplyDelete

Silakan Laser Saye...