Saturday, November 22, 2014

Salam Takziah

Salam Takziah
.
Alhamdulillah..segala urusan sudah selesai. Terimakasih kepada semua yang memberi ucapan dan doa serta sokongan.

Macam biaselah ramai yang sms, whatsapp, telegram, anto surat layang, email berantai, talipon tak dapat (pasal yang korang talipon tu nombor broadband). Maaf jugek sebab aku tak dapat nak reply on the spot semua pesanan pesanan tersebut.

Al-Fatihah kepada Abah - Tuan Haji Abdul Kadir bin Abdul Rahim. Individu yang bertanggungjawab dalam memberi pengaruh besar sehingga terlahirnya Mata Pena Si Hitam kerana dialah puncanya aku menggilai sokan bola sepak ini. Aku pakai nama Affendi Julaihi ni pun sebagai tribute kepada Abah yang memperkenalkan aku kepada bola sepak Melayu seawal tahun 1993.

Lain lain kePOWERAN beliau biar aku simpan dalam kenangan. Takkan semua nak kongsi dekat sini pulak. Kena tulis bukulah macam gitu.

Apa-apa pun terima kasih kepada semua. Assalammualaikum.

- Hadriegas -

No comments:

Post a Comment

Silakan Laser Saye...