Monday, September 30, 2013

Sandarkan Pada Kenangan nyanyian Pemain-pemain Manchester United.

Sandarkan Pada Kenangan nyanyian Pemain-pemain Manchester United.
 
(Rio)
Kenangan manis kau dan aku
Takkan terluput
Tackle ranjau dalam berliga
Lumrah dunia
 
(Rooney)
Kalah dan kalah
Piala dikenang
Perasaan menjadi rindu
 
(Vidic + Smalling + Nani)
Oh
Lihatlah...diriku yang kehilangan
Tanpa Piala ligaku sayang
Siapalah aku
 
(Rooney + Rio)
Kalah dan kalah
Referee yang salah
puncak dendam berpanjangan
Ohhhh
 
Moyes - solo
 
(RVP)
Mengapa kita harus terkecewa
 
(Wellbeck)
Kerana kalah sudah tigaaa game
 
(RVP)
Apa yang telah terjadi pada kenangan
 
(Wellbeck)
Sememangnya aku tak pernah melupakan
 
(RVP)
Mengapa mesti ada kekalahan lagi
 
(Wellbeck)
Kerana liga dan juara luput dalam perlawanan
 
(Rio + Rooney + Young + Carrick + Fellaini)
Marilah semua
Kita saling ingat mengingat
Kalaulah kalah lagi
Kita sandarkan pada kenangan
 
Moyes - solo
 
(Vidic + Smalling + Nani)
Oh
Lihatlah...diriku yang kehilangan
Tanpa Piala ligaku sayang
Siapalah aku
 
(Rooney + Rio)
Kalah dan kalah
Referee yang salah
puncak dendam berpanjangan
Ohhhh
 
Moyes - solo
 
(ulang duet antara RVP dan Wellbeck)
Mengapa kita harus terkecewa
Kerana Moyes dan Arsene Wenger
Apa yang telah terjadi pada kenangan
Sememangnya aku tak pernah melupakan
Mengapa mesti ada kekalahan lagi
Kerana liga dan piala luput dalam perlawanan
 
(Rio jerit)
Apa yang harus KITA LAKUKANNNN?!!!
 
(satu pasukan termasuk pemain simpanan dan youth squad)
Kita sandarkan pada kenangannnnnnn

No comments:

Post a Comment

Silakan Laser Saye...