Monday, August 26, 2013

Prebiu: Manchester United vs Chelsea FC



Jangan buat-buat lupa dengan gambar di atas. Detik yang sama akan berulang lagi awal pagi esok. Mungkin dengan pemain yang berbeza. Arggghhh..persetankan siapa yang akan menjaringkan gol untuk Chelsea nanti. Apa yang penting dan muktamad ialah Chelsea akan memungut 3 mata penuh di Old Trafford.
 
Romantisnya ketibaan Moyes dalam perlawanan pertamanya di Old Trafford musim ini akan dibalas dengan kebijaksanaan Mourinho mencorak strategi memalukan pasukan Syaitan Merah tersebut. Mourinho tidak akan menggunakan sebarang helah murahan seperti bermain pawang ataupun santau kerana ia nescaya tidak akan berkesan ke atas pasukan yang turut mengamalkan ajaran songsang itu. Almaklumlah...Red Devils.
 
Lupakan satira klasik Wayne Rooney buat seketika. Nasihat ikhlas saya buat seluruh peminat setia pasukan Arsenal, Liverpool, Spurs mahupun Man City, bangkitlah kamu pada waktu sepertiga malam nanti dan bukalah televisyen. Kamu akan dapat menyaksikan perlawanan bukan sekecil bilis kerana dua pasukan terbilang musim ini akan menghiburkan lara hati kamu semua.
 
Namun seperti biasa hanya satu pasukan sahaja yang kekal agung berdiri sebagai pemenang. Siapa lagi kalau bukan CHELSEA?
 
Ramalan: Manchester United 1 - 3 Chelsea FC.
 
Head to Head (5 games)
 
England - Premier League ‎(EPL)
May 5, 2013
Manchester United 0 - Chelsea FC 1
 
England - FA Cup ‎(FA)
Apr 1, 2013
Chelsea FC 1 - Manchester United 0

England - FA Cup ‎(FA)
Mar 11, 2013
Manchester United 2 - Chelsea FC 2

England - Capital One Cup (League Cup) ‎(CCUP)
Nov 1, 2012
Chelsea FC 5 - Manchester United 4

England - Premier League ‎(EPL)
Oct 29, 2012
Chelsea FC 2 - Manchester United 3
 

2 comments:

Silakan Laser Saye...