Saturday, August 11, 2012

Chelsea - Manchester City Preview: Kewangan vs Kekayaan


August 12, 2012 8:30 PM
Villa Park — Birmingham
Referee:‬ K. Friend‎



Pujangga pernah berkata..."Maka bijak dan bergeligalah otak seseorang itu sekiranya beliau menyokong pasukan bolasepak Chelsea"

Ramai yang cemburu sekiranya pasukan yang memenangi Piala Perisai ini adalah Chelsea. Maka bermacam-macam komen akan keluar dari molot busuk mereka ini. Katanya Piala Mc D lah, Perisai Ironman lah dan pelbagai kritikan pra-matang yang akan kita dengar. Namun apa yang ingin ditegaskan ialah...KAU ADA??



Coach, Janji akan ditepati oleh pasukan kita!!!!

Chelsea akan sekali lagi turun mempertahan dan memperjuangkan imej rakyat London yang kian tercemar dek kegagalan bersiri daripada pasukan Arsenal, Spurs, Fulham, QPR dan kini saudara baru yang kembali ke kancah EPL West Ham United. Jikalau tiada kelab sehebat Chelsea di muka bumi ini, maka pupuslah harapan rakyat kota London hendak melihat kejayaan singgah di pekan mereka. Chelsea lagi.....ermmmmsss..

Musuh lama bertemu!!!

Seperti biasa Chelsea akan turun beraksi dengan bergaya menewaskan Manchester City yang masih terkial-kial mengumpul peminat mereka di rantau Asia. Chelsea yang serba mantap akan menurunkan pejaga gol tak takut mati - Petr Cech, pertahanan lembu laga dan si cerdik  - Terry dan Cahill serta Ivanovic dan Cole, pemain tengah bijaksana - Lampard , Mikel dan Meireless juga barisan serangan tajam nak mampos - Ramires, Torres dan Hazard. Mana nak cari pasukan yang hebat dan lengkap seperti ini????

Tevez bakal menjadi lauk

Pada akhir perlawanan seperti biasa Chelsea akan melakar kejayaan mutlak ke atas Manchester City. Chelsea 2 - Man City 1.

No comments:

Post a Comment

Silakan Laser Saye...