There was an error in this gadget

Friday, March 1, 2013

Renungan Bola Jumaat: 10 Perkara.

Renungan Bola Jumaat: 10 Perkara.
 
 
1) TMJ masih selamat.
  • FAM menggunakan undang-undang zoo mereka dalam isu ini. Makin parah dah FAM ni gamaknya.
 
2) Selangor, ATM cuma bermesra.
  • Lagi satu keajaiban berlaku. Astro punyela berulang kali tunjuk video gaduh ATM dan Selangor. Tetapi FAM seperti biasa..bagaikan orang buta tidak nampak apa yang berlaku. Mereka semua cuma bersalaman tangan rupanya.
 
3) Barca Lauk.
  • Barcelona semakin lauk. Terbaru tewas kepada Real Madrid dalam Copa de Rey. Padanla muko!
 
4) Fakri Kembali.
  •  Hero Kebangsaan kembali ke Malaysia selepas berguru di Portugis. Entah ilmu apalah yang dia nak bawak ke sini ek..Adakah beliau makin bangang?
     
5) Benitez Meroyan.
  •  Dahlah dibenci, lepas tu buat perangai keji pulak. Jose Mourinho dalam perjalanan ke Stamford Bridge. Sementara itu, si yahudi Avram Grant akam melatih Chelsea.
     
6) Ramez Rasuah.
  •  FA Lubanan mengggantung Ramez seumur hidup atas kesalahan rasuah. Tapi beliau mengaku tidak bersalah dan akan membawa perkara ini ke FIFA.
     
7. Pahang Amuk.
  •  Pahang telah membelasah Tentera Darat 7-1. Alex skor 4 gol. Gila power pasukan gajah duduk ni.
     
8. Beckham Gembira di PSG.
  •  Manusia hebat macam dia ni campak kat mana-mana pun berguna. Bukannya macam Michael Owen atau Sapiq Rahim.
 
9. FAM Persatuan Makan Duit
  • FAM telah mendenda Terengganu FA dengan pelbagai kesalahan berjumlah 50 Ribu dan tanpa rayuan. Kalau kita tak pergi stadium pun FAM masih boleh bernyawalaaaaa..
 
10. Swansea dan 101 tahun
  •  Swansea berjaya menjulang trofi pertama dalam 101 tahun penubuhan mereka. Paling manis musim hadapan mereka akan bermain di Liga Europa. Selamat berjaya.
 

1 comment:

  1. belum lagi pasukan gajah duduk main bola pakai kain pelikat..

    ReplyDelete

Silakan Laser Saye...