Tuesday, July 26, 2011

Aku dah dapatkan!!!!


Hari ini aku pegi beli tiket utk kawan2 aku bagi perlawanan 2nd Leg Kelayakan Piala Dunia Malaysia vs Singapura. Sampai di kaunter jam 9.15am. Orang tak ramai dan tak beratur panjang. Tapi tak putus2 orang yg datang.Satu petanda baik. Aku beli 10 keping tiket. Semuanya untuk Ricerd (3),Epul (1),Latt(2),Aku(1),Bob(1) dan Ruben(2).Hahahaha...

Lepas tu masa tengahari tiba2 si Bob call pulaaaaaaaaaak..mintak belikan lagi satu..memandangkan dier jauh nun ni negeri 9,payah plak nak suruh dier booking online.Leceh nak tebus smula.So, aku pun merempitlah semula ke Stadium Shah Alam..Mujur aku nain moto aini.Sampai stadium lebih kurang jam1pm.Dah agak ramai dan perlu beratur.Papan tanda mengatakan tiket "Grand Stand" dah habis..huhuhu..

Akhirnya berjaya aku mendapatkan tiket utk kawan2 aku.Coti aku pun dah approve..hihi..Khamis,Jumaat dan Sabtu. Mari kita doakan pasukan Harimau Malaya berjaya khamis ini.Amiiiiiiiiiiiiiin....

1 comment:

Silakan Laser Saye...