Saturday, July 16, 2011

Woodgate dan Downing.


Pulis merasakan Potters telah menandatangani  pemain pertahanan kelas tinggi apabila Stoke City telah selesai menandatangani bekas Leeds United dan pertahanan Tottenham Hotspur Jonathan Woodgate di kontrak satu tahun.

Woodgate telah mengalami masalah kecederaan dahsyat sejak beberapa tahun yang lalu dan bepindah dari Tottenham minggu lepas. Terdapat pilihan untuk kontrak setahun lagi jika berusia 31 tahun itu membuktikan kecergasan dan Pulis gembira mempunyai bekas pemain antarabangsa England tersebut.



Liverpool telah mengesahkan menandatangani Stewart Downing pada 'kontrak jangka panjang dari Aston Villa dengan bayaran yang tidak didedahkan.

Pemain yang berusia 26 tahun itu, yang telah bermain sebanyak 27 kali untuk England, menjadi pemain keempat musim panas untuk Kenny Dalglish berikutan ketibaan Jordan Henderson, Charlie Adam dan Alexander Doni.

Villa mengesahkan awal minggu ini bahawa Downing telah mengemukakan permintaan pemindahan rasmi dan dia pergi ke Liverpool untuk membincangkan syarat kontrak sebelum menandatanganinya.

Downing, yang berpindah ke Villa pada harga £ 10m dua tahun yang lalu, telah menjadi sasaran utama musim panas Dalglish, yang melihat tawaran £ 12m dan 15m £ ditolak sebelum perjanjian dengan bayaran yang tidak didedahkan, dipercayai sekitar £ 20m.

Downing dibuat dengan jelas hanya bulan lepas, apabila bertugas England, bahawa dia tidak akan menandatangani lanjutan dengan Villa, berkesan memaksa mereka untuk mendengar untuk menawarkan.

No comments:

Post a Comment

Silakan Laser Saye...