Thursday, September 20, 2012

Bakor line menjelang Suku Akhir Piala Malaysia 2012




Pahang vs Singapura :25 September 2012 (Selasa)




"Saya setuju 100% yang pasukan gajah duduk peliharaan Soltan Sola akan tundok kepada Singa yg pora2.. 'Ibarat gajah liar mamai tersusuk pelali'..Ramalan saya pula Singapora 4 Pahang 0" - Saudara Yassir Zain Peminat Tegar bolasepak era Semi Pro.



"Dahulu saya tak paham kenapa Zed Zaidi begitu benci pada Aaron Aziz. Namun kini saya sudah mengerti kenapa. Mereka sangat semak dan Pahang mesti mengalahkan Singapora 3-1."- Attaphol Buspakom bekas pemain import Pahang tahun 1989-91 dan 1994-96.
 
 
Johor FC vs Selangor :25 September 2012 (Selasa)
 
 
"Jodoh Johor FC dan Selangor sangat kuat. Bagaikan Fazura dan ehem-ehem itu..Tetapi kali ini Johor FC tidak akan tewas mudah kepada pasukan Misi 33 yang tak berapa nak ada tuh. Johor FC akan menang 2-0." - Hassan Miskam Lagenda Bolasepak Johor dan Selangor.



"Memang benar ada pepatah Acheh menyebut 'Don't mess with the tempe eater'. Tapi saya tak sangka pula ia menyerap masuk kedalam badan Wak Amri Yahyah. Kalau macam ginilah gayanya, memang kompem Selangor menang 3-2." - Tony Cottee pemain import Selangor yang dibenci.
 
 
ATM vs Negeri Sembilan :28 September 2012 (Jumaat)
 
 
"Kami ada kereta kebal dan Hairuddin Omar. Dengan penggunaan teknik nano Hai-O, Insya'allah kejayaan milik kami. Menentang Nogori amat mudah bagi kami bagaikan perlawanan bertemu kelab Divisyen 5 Timur Leste." - Pesara Ashkar memberi komen angkuh.
 
 


 
 
"Kenangan manis melihat Ayu Raudah turun ke Stadium Paroi sambil terkinja-kija bersorak akan kami ingat sampai bila-bila. Namun tiada yang lebih manis apabila melihat Ayu Raudah menangisi kekalahan pasukan suaminya selepas pertemuan menentang Nogori nanti." - Shukor Adan bermadah lembut dalam bahasa ibunda.
 
 
KL Felda vs Kelantan :29 September 2012 (Sabtu)



"Jangan tak tahu yang kami ada pemain hebat yang bakal membuat pasukan Kelantan menggigil lutut apabila mendengar namanya. Ya!!Fakri Saarani adalah orangnya. Mempunyai beliau didalam pasukan Felda adalah sama seperti memiliki Messi dalam pasukan Argentina. Tiada bezanya. Felda menang 4-0." - Makcik Felda Bera mengulas dalam nada bongkak .
 
 
 
 
 
"Kami ada bakat sehebat Mat Yo dan Indra Putra. Kami ada rupa sekacak Khairul Fahmi dan Mat Ghaddar. Mengalahkan pasukan sayor seperti Felda dan seterusnya menjuarai Piala Malaysia hanya akan menjadikan pasukan Kelantan sehebat Liverpool. Huh!!!!." Halim Napi bekas penjaga gol Terbilang Kelantan..

1 comment:

Silakan Laser Saye...