Tuesday, September 18, 2012

Pilot:UEFA CHAMPIONS LEAGUE 2012/13




Real Madrid CF  vs Manchester City FC
Siaran Langsung Astro 817

( 2:45 AM ) 19 September 2012


Real Madrid sedang berada dalam prestasi terburuk mereka. Ketinggalan 8 mata kepada Bacelona selepas hanya 4 perlawanan adalah malapetaka buruk bagaikan ribut pasir disiang hari buat Mourinho. Manakala Manchester City pula mahu membuktikan kepada dunia bahawa mereka adalah kuasa baru bolasepak dunia dengan berTUANkan duit semata-mata.. Pertembungan menarik antara kedua-dua Juara Liga ini pasti akan meninggalkan kesan sejarah kepada bolasepak dunia...kononyalaaaa..
REAL MADRID

Casillas
Arbeloa, Ramos, Pepe, Marcelo
Alonso, Khedira

Ozil, Modric, Cristiano Ronaldo
Benzema

 
 
MANCHESTER CITY

Hart
Maicon, Kompany, Lescott, Clichy

Yaya Toure, Barry
Silva, Nasri
Tevez, Aguero
 
 
 
 
 
 
Chelsea FC vs Juventus
Siarang Langsung Astro 817

( 2:45 AM ) 19 September 2012
 
Tiada yang lebih agung daripada perlawanan ini yang menemukan antara Juara Bertahan UCL 2011/12 dan Juara Serie A musim lepas. Prestasi semasa membuktikan kedua pasukan ini adalah hebat dan mantap. Chelsea sedang memimpin Liga Perdana Inggeris dengan mendahului Manchester United yang tak berapa 'power' dengan 1 mata. Manakala Juventus dengan selesa menduduki tangga pertama Serie A ketika ini bagaikan Firaun di atas tahktanya. Barangsiapa terlepas menyaksikan perlawanan ini bermakna mereka kekurangan rukun hidup dalam bolasepak.
 
 
 

FC Bayern München vs Valencia CF
Siaran Langsung Astro 810

( 2:40 AM ) 20 September 2012


Valencia bukanlah lawan yang mudah bagi Bayern Munich. Namun barisan pemain Bayern yang hebat dan berstatus bintang mampu memberi kelebihan kepada mereka untuk menjinakkan Valencia. Mandzukic tidak boleh berhenti menjaringkan gol pada ketika ini akibat daripada kehebatan yang tak terbendung. Kehadiran Schweinsteiger di bahagian tengah pula sudah pasti akan mendatangkan gusar kepada anak buah Mauricio Pellegrino. Hanya penjaga gol Valencia sahaja iaitu Diego Alves yang menjadi harapan mereka kerana berjaya merekodkan 2 perlawanan tanpa bolos ketika bersama pasukan Brazil. Hobin Bayern Hobin!!!

No comments:

Post a Comment

Silakan Laser Saye...