Thursday, December 27, 2012

Chelsea Pembawa Kegembiraan di Hari Natal

Percaya atau tidak? SINGA ASLAN


Selepas memberikan hadiah awal sempena Hari Natal kepada Aston Villa dan seluruh rakyat kota London, Chelsea sekali lagi berhasrat menabur stoking yang penuh dengan 'candy' pada malam Hari Natal ini. Dengan bercadang menjadikan Norwich sebagai mangsa santapan seterusnya, Chelsea yang berselera besar bagai Singa Aslan sudah semakin pasti tidak mendapat sebarang masalah untuk melaksanakannya.


Bagaikan Santa pulang membawa hadiah


Kemenangan Chelsea ke atas Norwich membuktikan mereka pasukan yang benar-benar serius dalam menentang musuh sejagat. Seri bukanlah pilihan Chelsea. Seri hanya untuk pasukan yang lemah mental seperti Arsenal. Kalah juga tidak mampu menjengah pasukan Chelsea. Kekalahan hanya menjadi sahabat baik kepada pasukan yang bangang seperti Manchester City dan Liverpool. Chelsea juga tidak memerlukan masa tambahan yang lebih untuk bangkit dan menjaringkan gol pada minit-minit kecederaan seperti pasukan yang tak cukup akal gamaknya.


Chelsea adalah pasukan agung lagi mantap. Kejayaan sudah mengalir dalam darah setiap pemain. Terimalah kenyataan angkuh ini walaupun ia pahit untuk ditelan. Chelsea Pembawa Kegembiraan di Hari Natal.







No comments:

Post a Comment

Silakan Laser Saye...