There was an error in this gadget

Tuesday, April 9, 2013

Di mana mereka? Ronaldo (Brazil)



Ronaldo Luís Nazário de Lima. Nama manja, Ronaldo. Selepas pemain ini menjadi popular, nama ini juga turut menjadi popular. Ramai golongan ayah terhegeh-hegeh menamakan anak mereka Ronaldo.

Saya tidak mahu bercerita tentang karier bolasepak Ronaldo kerana umum lebih tahu. Ronaldo ini adalah pemenang anugerah Ballon d'Or sebanyak 3 kali. Memenangi Piala Dunia 2 kali bersama Brazil dan La Liga bersama Real Madrid bla bla bla...

Rupanya selain dari pandai bermain bolasepak, Ronaldo ini juga pandai 'tackle' awek. Pehhhh! Tak pastilah berapa ramai awek yang kutu ni dah ayat tapi awek-awek kat bawah ni semua bekas makwe atau bini Ronaldo (salah seorang itu ialah pondan yang hampir-hampir menjadi skandal Ronaldo. Cuba teka yang mana satu).





Bukan sahaja ramai makwe, anak dia juga bersepah. Yang dilahirkan oleh makwe atau bini ada tiga orang. Anak yang dilahirkan oleh hasil skandal-sekejap-gila (Ronaldo pun tak angkat pot hinggalah minah tu claim anak dia adalah anak Ronaldo) ada sorang dan dilaporkan kini tinggal di Singapura bernama Alexander. Seronoklah orang Singapura ada peluang pemain berketurunan Brazil main untuk skuad antarabangsa mereka nanti.

Kerana sudah tidak larat hendak buat anak, Ronaldo mengambil keputusan untuk memandulkan dirinya (vasectomy). Aduhhhhhh, senak perut saya bila baca ayat 'vasectomy' ini.

Ronaldo kini tinggal di Sao Paulo, gemuk, mandul dan masih menjadi salah seorang pemilik francais A1 Team Brazil yang bertanding di A1 Grand Prix (saya pun tidak pasti A1 GP ini ada lagi atau tidak kerana masalah kewangan).

Ronaldo - Kerja ko bola, seks, makwe, bini, dapat anak halal, buat anak haram dan last sekali, mandul. Ia seakan-akan semudah ABC...


(Sumber: Wiki, twitter, facebook dan internet)

No comments:

Post a Comment

Silakan Laser Saye...