There was an error in this gadget

Wednesday, May 29, 2013

Kerana saya masih muda, dan perjalanan saya masih jauh. Jadi anda bayangkan apa yang mampu dicapai oleh PBNJ dalam tahun-tahun yang mendatang.



17 Januari 2013 - Kelantan vs JDT: Tentera bersenjata dibawa oleh PBNJ ketika perlawanan ini atas alasan prosedur diraja.




2 Mac 2013 -  Negeri Sembilan vs JDT: JDT didenda RM30,000 atas insiden pembakaran suar oleh penyokong ketika menentang Negeri Sembilan. Korang mesti ingat kambek JDT selepas asap memenuhi stadium bukan????




29 April 2013 - Perak vs JDT: Penyokong kedua-dua pasukan bertembung di pintu keluar stadium walaupun diarahkan keluar mengikut pintu yang berasingan.




22 May 2013 - JDT vs Kelantan: Perlawanan ke-18 bagi kedua-dua pasukan ini dimulakan lewat 40 minit apabila pegawai perlawanan dan keselamatan terpaksa mengasingkan penyokong Johor DT dan Kelantan selepas salah seorang penyokong mengalami kecederaan di kepala akibat terkena balingan objek keras.


25 May 2013 - JDT vs Pahang: Ade segelintir penyokong JDT yang datang ke tempat latihan pasukan Pahang dan membuat kacau atau dalam kata lain provokasi. Alah stail Fans Indonesia buat dekat Harimau Malaya masa AFF tuh.




28 May 2013 - Pahang vs JDT: Memang salah PBNP. Tetapi sekali lagi ia melibatkan pasukan JDT. Kalau lawan Melaka takdelah jadi macam gini.




Usia pasukan baru sahaja menjangkau 5 bulan. Tapi ceritanya mengalahkan kegemilangan pasukan Brazil. Betollah kata Presidennya "Kerana saya masih muda, dan perjalanan saya masih jauh. Jadi anda bayangkan apa yang mampu dicapai oleh PBNJ dalam tahun-tahun yang mendatang."

#TheStoriesContinue



12 comments:

  1. ko jgn jd bodoh la.biasa la bola,yang ko jelez sngt gn johor knpe..ko ngri mane.gempak kt sni bole la,berdepan gn TMJ la lau brni.

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha another stupid jdt fan..hahahah

      Delete
  2. ko jgn jd bodoh la.biasa la bola,yang ko jelez sngt gn johor knpe..ko ngri mane.gempak kt sni bole la,berdepan gn TMJ la lau brni.

    ReplyDelete
  3. ko jgn jd bodoh la.biasa la bola,yang ko jelez sngt gn johor knpe..ko ngri mane.gempak kt sni bole la,berdepan gn TMJ la lau brni.

    ReplyDelete
  4. ko jgn jd bodoh la.biasa la bola,yang ko jelez sngt gn johor knpe..ko ngri mane.gempak kt sni bole la,berdepan gn TMJ la lau brni.

    ReplyDelete
  5. ko jgn jd bodoh la.biasa la bola,yang ko jelez sngt gn johor knpe..ko ngri mane.gempak kt sni bole la,berdepan gn TMJ la lau brni.

    ReplyDelete
  6. kelantan pun sebelum kena transform malap je der.. tq annuar musa yg bangkitkan fenomena TRW.. sama ngan ape yg TMJ buat utk johor.. lps ni kita harap byk lg negeri yg akan naik sama.. melaka, sabah, sarawak.. meriahkan bola sepak malaysia.. yang ko keje nak hentam je ni, dengki sana sini.. mmg melayu tulen ko ni..

    ReplyDelete
  7. small mind discuss people..aku dah jumpa sorang ni..owh patut la..belacan..melayu

    ReplyDelete
  8. jika harini org mengata kita itu tandaye kita sudah selangkah dihadapan mereka,
    jika esok mereka membenci kita itu tandaye kita sudah tiga langkah di hadapan mereka dan jika lusa mereka memaki hamun dan bermusuh dengan kita itu tandaye kita sudah menang dengan bergaya

    ReplyDelete
  9. blog sakai...hahaha

    ReplyDelete

Silakan Laser Saye...