Thursday, May 9, 2013

Renungan Bola Jumaat: 10 Perkara.

Renungan Bola Jumaat: 10 Perkara.

1. SAF

Apabila SAF bersara, seluruh gerombolan syaitan menangis. Tapi aku gumbira meraikannya. Masa kejatuhan MU semakin terlihat jelas.


2. Retak Real

Semua orang tahu keretakkan hubungan Mourinho dengan pemain-pemainnya seperti Pepe dan Casillas. Dan ini petanda jodoh Mourinho semakin di hujungnya.


3. Petunjuk Rafa

Rafa Benitez telah berkias tentang kehadiran pengurus baru di Chelsa tahun depan. Siapakah dia?


4. Tiket Dortmund

Sebanyak 24, 042 tiket diperuntukkan untuk Borussia Dortmund dalam perlawanan akhir Champions League di Wembley. Namun BVB menerima 500,000 permohonan tiket.


5. TMJ - JDT

TMJ begitu kecewa dengan kekalahan terkini pasukannya dengan meletakan kesalahan ke atas pemain yang tidak bersemangat waja berjuang demi pasukan. Rombakan besar bakal berlaku pada hujung musim ini. 9 Pemain akan dibuang!!


6. Nogori.

Ape nak jadi dengan Nogori? Masih gagal menang dalam sebarang perlawanan Liga Super musim ini. LAUK.


7. CBF: Tugas Scolari selamat 
 
Luiz Felipe Scolari telah disokong oleh persekutuan bola sepak Brazil (CBF), yang menyatakan bahawa jurulatih skuad kebangsaan itu tidak akan dipecat jika dia tidak menang dalam Piala Konfederasi pada musim panas ini.

 
8. CR - 200
 
Ronaldo telah menjaringkan gol ke-200 nya untuk Real Madrid ketika pasukan itu menewaskan Malaga dengan skor 6-2. Powernya!!
 
 
9. Moyes?
 
David Moyes dipilih untuk menggantikan SAF di Old Trafford. Aku? Senyum jelah..hihi..
 
10. Juara Liga

Juventus, Ajax, Manchester United dan Galatarsaray telah dinobatkan Juara Liga di negara masing-masing. Pemburuan kejuaraan diteruskan lagi minggu ini di Perancis dan Sepanyol.

1 comment:

  1. David Moyes dari dulu lagi dah dikaitkan dengan MU, kalau letak JM, habis ego dia nanti

    ReplyDelete

Silakan Laser Saye...